San Luke Family
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

منتدى للدارسيين بكلية طب سوهاج

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول

???????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
sara khalil
عضو مميز جدا
عضو مميز جدا
sara khalil

???????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Empty
مُساهمةموضوع: ???????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   ???????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I_icon_minitimeالخميس أغسطس 26, 2010 8:48 pm

هااااااااااااااااااااااااااي يا جماعة اية الأخبار؟؟؟؟ في حاجة غريبة بحاول افهمها....!!!! هو اللي باين عندي ان مفيش مشاركات جديدة من يوم 9 يوليو بس الحقيقة انا مش مقتنعة متهيألي الكمبيوتر مهنج أو أي حاجة أصله مش منطقي أبدا د أنا قلت هفتح هلاقي مواضيع مش لاحقة أقراها......يا ناااااااااااااس حد يفهمني تفسير منطقي للي بيحصل ده ده المشاركات في الدراسة كانت أكتر هو في اية بالظبط؟؟؟؟؟؟؟ لالا أنا لازم أفهم Question Question Rolling Eyes Sad affraid
Ra2f Sabry
عضو فعال
عضو فعال

مُساهمةموضوع: رد: ???????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   ???????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I_icon_minitimeالسبت أغسطس 28, 2010 10:17 pm

اولا انا بشكر ساره على اهتمامها ونشاطها
انا معاكى يا ساره واضح ان النشاط كان مش تمام اليومين اللى فاتوا لاسباب كتيره منها النتيجه والناس اللى فى المهرجان واحنا كنا بنصيف طبعا لكن حقيقة فى مشكله وهى انه فى ناس كتير مش متابعه ودا تقصير مننا احنا.................................................رجاء اخير ارجو ان مصير هذا المنتدى لايأول الى مصير الجروب اللى على الياهو الله يرحمه وياريت كلنا نشارك يا جماعه
ربنا معاكم صلولى كتير
confused Question Question Exclamation Exclamation Exclamation
sara khalil
عضو مميز جدا
عضو مميز جدا
sara khalil

مُساهمةموضوع: رد: ???????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!   ???????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I_icon_minitimeالأحد أغسطس 29, 2010 2:31 pm

ميرسييي جدااااااا يا رائف لردك أنا بقي عايزة أعرف ليه الناس مش متابعة لية مفيش حد بيدخل كتيير ليه كل حاجة بنبتديها كويسة وبعدين نبوظها؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ربنا يستر وميحصلش الجروب (بعد الشر يعني) Evil or Very Mad Sad Shocked

???????????!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
صفحة 1 من اصل 1